miercuri, 30 decembrie 2015

Azi numaram bobocii!

E o zi in care alaturi de dumneavoastra numaram succesele, numarul de pasi pe care i-am facut intainte!
A fost un an plin de provocari, pe care se pare ca le-am trecut cu succes!
Am dus la bun sfirsit proiectarea a peste 30 000 m2 de constructii timp de un an
Am reusit sa aducem cu titlu de exclusivitate utilaj de testare nedistructiv a betoanlor si constructiilor din beton armat
Am ajuns ca spre sfirsit de an sa punem baza unui site care ofera utilizatorului posibilitatea de a achizitiona un proiect gata la pret redus - www.proiectari.md
Sa includem peste 600 de modele
Sa intarim relatiile cu partenerii nostri mai vechi
Putem afirma sus si tare ca indiferent de greutati, a fost un an bun si speram ca macar asa sa fie si urmatorul!
In cadrul actiunii de Craciun, am oferit un proiect de casa absolut gratuit!
Serex Moldova - proiecteaza-ti visul cu noi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

www.proiectari.md - Companie de Proiectare